lørdag 6. juli 2013

Bindeleddet i huset- før og etter


Hei på dere. 

I skrivende stund er det knall sol og flott vær ute. Jeg har sitti i sola men blir veldig fort brent så tenkte det var lurt med en blogg-avbrekk. Forkjøla har jeg også blitt, passer utmerket siden jeg skal på ferie i morgen. haff. 

Bindeleddet i huset er gangen, den fører oss til alle rom i etasjen. 
Jeg har faktisk våget meg på litt farger her, grønn.
Mangler litt pynt å stæsj, og som dere ser på bildet
mangler jeg å få hengt opp en bildelist også. 

Speil må man ha


 Trappegangen har også fått litt pynt, og enda et speil. 
Utrolig hvor mange speil vi egentlig har. 

Kom på at vi kastet de gamle stygge røykvarslerene, så vi var å kjøpte nye på
jernia i dag. Det er litt viktig at man har for sin egen sikkerhet. Tok også med et 
brannslukningsapparat siden vi ikke veit hvor lenge det eksisterende har stått her.
Fant ingen dato stempeling.
Men hvor skal gamle brannslukker leveres?? 
For de kan jo fylles på nytt tror jeg.
  Kanskje noen av dere veit


Også var det før bildet:

Umalt gulnet trepanel er stikkordet her! 
med 5000 kvister!

Ønsker alle en fin dag :)
Elin

2 kommentarer:

  1. Så lys og lun farge du har malt gangen med.

    :) Inger

    SvarSlett
  2. Oi, alltid like gøy å se før og etterbilder. Spesielt når det innebærer fjerning av gammel furu. Hihi. Veldig fin farge du hadde valgt. Avslappende :-) God tirsdag til deg. Klem Monica.

    SvarSlett