fredag 5. juli 2013

Et innbydende gjestetoalett. Før og etter

Heisann

Tenkte jeg skulle vise fram vårt søte lille gjestetoalett. Her har vi malt, skiftet ut speilet og hengt opp en ny hylle og noen knagger. Billig og helt grei fornying for et rom som ikke blir brukt så ofte. 

Dette er hele rommet, her står jeg i døra og tar bilde :)
I hylla på veggen har jeg dopapir i nederste hylle.
Også ligger det noen rammer øverst som jeg skal få hengt opp.

Hyggelige detaljer. Likte fargen svært godt. 
Husker ikke navnet i hodet, men det kan jeg finne hvis noen lurer :)
Speilet er fra IKEA og koster vel rundt 200kr, Stjerneknaggene er fra KID.
Og hjerteramma sto det "borg" på, men dette er en gave så vet ikke hvor den er kjøpt.

Dette rommet skal bli brukt i kveld regner jeg med,
en liten del av mine venner kommer på innflyttingsfest. 

Dette badet var ganske så grusomt før, bare se på det her:
Tapeten hadde små blomster over hele, synes ikke så godt på bildet,
men det tror jeg er like så greit. Hehe. 

Ønsker alle en god helg.
På søndag går turen til Vennesla og Kristiansand området.

Elin




2 kommentarer:

  1. Fra "grøss" til veldig fint!
    Ha en flott fest i kveld og nyt sommerdagene som kommer :)
    Sommerhilsen fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Så koslig det ble:))
    Ihvertfall stor forskjell!!
    Ha en fin helg:))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett