torsdag 11. juli 2013

En peon fra egen hage

Hei på dere..

Det er spennende å kjøpe hus, særlig på vinteren da man ikke vet hva som dukker opp når snøen og sommeren kommer. Og her dukket det opp en stor og vakker peon i et blomsterbed. Den var så tung på den ene siden så jeg klippet av en nydelig blomst så den ikke skulle knekke. Har bindt opp resten av busken slik at den står støtt.

Men gosh for et nydelig syn innendørs også:
Også lukter den helt nydelig,
det hadde jeg helt glemt.

Legg også merke til den nydelig hekleduken på skjenken.
Den fikk jeg til bursdagen min :)

Ønsker dere en fin dag

Elin

4 kommentarer:

  1. Nydelig. Peoner er jo flott.
    Så heldig at det var peoner i hagen.
    Jeg har plantet etpar.
    Er jo en nydelig plante.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Hei,,,,,måtte bare spørre, men er du helt sikker på at duken din er heklet. Det likner veldig på hardangersøm.
    Nå blir det fint hos deg,,,,skjønner det har vært litt av en oppussingsperiode,,,,,nyt sommeren i ny hage.
    Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.. JO det er nok hardanger, men hekler man ikke det kanskje? hehe... Fikk den av min Grandtante til bursdagen min :D

      Slett
  3. så heldig kan man også være når man kjøper hus .....en pion i hagen, den vakreste blomst av alle!

    duken var nydelig....har 2 brikker i hardangersøm....så flotte :-)

    klem tone

    SvarSlett