lørdag 1. desember 2012

Settekasse som adventsstake

Siste innspurt på julegavene i dag. Bare 1 gave igjen, men der veit vi hva vi skal handle.. Erre non sak!?

Adventstaken i år er litt annerledes enn tidligere. jeg tok nemlig en settekasse jeg hadde stående på hobbyrommet. Det er fortsatt igjen ett "rom" som det er meget ikke jul tema, men tenkte jeg bare skulle drysse over noen hvite dekor steiner! Men det får bli en annen dag!

Pyntet med litt fjer, hjerter av never, sandkake former, kongler i forskjellige størrelser, nisser og telysholdere. En liten kvast med lyng lever også i glasset sitt. 



Håper dette kunne være til inspirasjon for noen :) 

Inspirasjon fra ELin

3 kommentarer:

  1. Denne var jo kjempekoselig:)
    Flink du er:))

    Charlotte

    SvarSlett
  2. Det var jo en flott adventstake.
    Nå skal jeg sette igang å se om jeg finner adventstaken og
    litt å pynte med til advent. Kom hjem i natt,
    så det er ikke pyntet noe til advent her enda.
    Ha en riktig god 1. søndag i advent :)

    SvarSlett
  3. dette var veldig smart, for her kan man ha lys innimellom adventlysene.....veldig kreativt!

    ha en fin 1 søndag i advent!

    klem tone

    SvarSlett