fredag 30. november 2012

Julemarked... nok en gang...

Hei på dere..

Nå begynner dere sikkert å bli lei alle disse julemarked innleggene mine. Men det er på en måte det som har vært aktuelt å blogge om. Nå skal jeg love å ikke blogge mer om det, bortsett fra kanskje søndag neste uke. hehe.. 
Bare vil vise dere litt bilder til inspirasjon, forhåpentligvis. 



Kommer forhåpentligvis et borddekkingstips i løpet av helgen. Siden vi får middagsgjester på søndag.
Det er det leeeenge siden jeg har vist fram tips til dekking av bord.
Må bare bestemme meg for hvordan jeg skal dekke på først. hmm

Adventsstaken min kommer det bilder av i morgen. Har gjort klar den i dag og pyntet litt til jul. 
Da er det ihvertfall noe å se fram til :) Håper jeg..

Legg gjerne igjen en kommentar og del den med venner hvis du mener dette er tips andre også kan dra nytte av :)

Ønsker alle en fin kveld.

Inspirasjon fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar