torsdag 13. september 2012

Hva tror dere om .......??



en konkurranse på bloggen min.
Jeg har tenkt til å kjøre i gang en konkurranse på bloggen, men har aldri gjort det før, så lurere på om det er noe deres lesere kunne tenke dere å være med på. Eller kanskje jeg bare skal gjøre det uansett. Vi får se, men kjekt med noen synspunkter :)

Min plan så langt er at det skal være en konkurranse hvor dere kommer med dekorasjons tips til et etasje fat jeg har. Jeg gir dere en frist og trekker en vinner som får en gave. 
Antageligvis noe hjemmelaget. 

Ønsker alle en flotters dag, jeg reiser på jobb :)

Inspirasjon fra Elin

2 kommentarer:

  1. Å ja, en utfording hadde vært morsomt! Dekorasjon er jo kjempefint, kanskje noe høstinspirert?
    Kjør på du, jeg tror det vil bli bra!

    Tone Eirin

    Titt innom bloggen min og bli med på GiveAway! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da blir det nok en utfordring på bloggen over helgen :). Planen er klar.

      Har vært på bloggen din :) Hyggelig blogg.
      Takk for kommentar og tilbakemelding.
      Elin

      Slett