tirsdag 28. august 2012

Vil ut i skog og mark-høst inspirasjon

Hei på dere.

Har blitt litt laber blogging i det siste, men har ikke så mange prosjekter på gang. Eller det vil si at jeg driver å lager gaver til mine tantebarn, men det er det litt tidlig å blogge om, fordi barnas mor leser bloggen min. Og gaver til barn er vel foreldrene som har mest formening om. Kanskje det kommer noen snikbilder. 

Men til overskriften....
Nå er jo høsten på full fart inn, og det gjør meg egentlig ingenting. Høsten har mange flotte farger å by på. Dessuten er det meget fint med natur i interiøret på høst og vinterstid, etter min mening. Så nå venter jeg bare på opphold/finvær så det går ann å ta seg en tur i skogen for å sanke mose, lyng, kvist, pinner og andre søte ting man måtte finne. 

Viser dere noen bilder fra mine høstprosjekter i fjor:
Håper noe kan være til inspirasjon for dere :)









Inspirasjon fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar