onsdag 29. august 2012

Inngangspartiet og en sniktitt på gaven

Hei  på dere.

Håper alle har hatt like flott vær som jeg har hatt i dag. Her kunne man sitte ute i solen med sommerklær, fikk lest pensum, strikka på gaven til det søte tantebarnet mitt, tok litt bilder, jadda, bare kos. 

Sink, tre, erica, hjerte. Koselig å ha ved inngangspartiet i disse tider

Her er en sniktitt på gaven. Ingen hemmelighet at jeg har strikket dette.
Gleder meg til å få ferdigstilt prosjektet slik at dere får se.


Kvelden tilbrakte jeg på jobben(Princess). Mange flotte nyheter nå. Men her begynner det vel egentlig å bli fult. Hehe. Får se ann litt utover høsten om nyhetene er like spennende da. Det er ofte at entusiasmen dabber av når man går å ser på de samme varene. Det er fryktelig praktisk, så blir det ikke så dyrt. Hehe

I morgen håper jeg på like fint vær. Skal reise til en bruktbutikk jeg ikke har vært i før, stoppe ved et skogholt og plukke litt dekorasjonsmateriell. På kvelden blir det kommunestyremøte.

Have fun!

Inspirasjon fra Elin

7 kommentarer:

  1. gjeeeet om jeg er nysjgerrig ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er meningen :) Håper den faller i smak:)
      Markus får noe hjemmelaget han også..
      Må lage noe til Amalie, men må tenke litt på hva det skal være. Fikk en idee nå :)

      Slett
  2. Herlig høststemning.
    Litt trist at sommeren er på hell, men høsten er jo flott da.

    :) Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Høsten kan bli fin den også :) Men været får vi ikke gjort noe med uansett. Høsten er ei fin tid synes jeg..

      Elin

      Slett
  3. Så koselig du har pyntet :)

    Ha en finfin Torsdag -
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.. Helt enkelt på trappet. Greit med bare litt nå som det faller løv og blader, da blir det ikke så mye å holde i orden .)

      Ha en fin dag :)
      Elin

      Slett
  4. Koselig høststemning :) Har satt ut litt høst-pynt jeg også :) vil ikke gi helt slipp på sommeren, men høsten sniker seg på :)

    SvarSlett