mandag 9. juli 2012

Små nostalgiske fyrstikkesker

Hei på dere.

En ny uke med nye muligheter. En ny uke med mer regn. Og en ny uke med mer jobbing på Princess.
Man får bare ta dagene som de kommer, lite å gjøre med været ihvertfall.

Satt å puslet litt på hobbyrommet her om dagen, og fant noen tomme fyrstikkesker som jeg pyntet med en gammel bok og blonder. Disse blir nok også med på julemarked. Tenkte å kjøpe noen nye også, slik at man både kan kjøpe med og uten fyrstikker :)

Her er litt bilder:
 


I dag er planen
1# å male siste strøk på hylla i garasjen.
2# dra å se om jeg finner en billig tapet jeg kan bruke til bakveggen i hylla, eventuelt male bakveggen hvit. 
3 # dra innom Gjenbruket, en bruktbutikk her i Lillehammer.

Inspirasjon fra Elin

4 kommentarer:

  1. Fine og søte..men..de med båndet over sånn på langs...der får man vel ikke åpnet skuffen på?

    SvarSlett
    Svar
    1. Riktig observert Nina. De jeg har laget nå er bare for pynt, de er tomme og limt igjen :) Hehe. Men skal lage noen med fyrstikker også, men da må jeg pynte de litt annerledes :)

      Slett
  2. Kjempefine:-) Når har du tid til alle prosjektete dine lurer jeg på?:-) Hilsen Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Jeg er jo egentlig student men har skoleferie. Jobber littegrann på Princess nå i ferien(og ellers i året også forsåvidt) og de dagene jeg ikke jobber har jeg god tid til hobbyrier. Neste uke skal vi på ferie noen dager, så da blir det nok lite tid til slike ting. Ikke alt jeg driver med er like tidkrevende, men litt tid går det nok med ja :)
      Samboeren drar på fotballtrening mens jeg går inn på hobbyrommet mitt :)

      Slett