lørdag 23. juni 2012

Spisebrikker ble pynteputer

Hei på dere. God lørdags morgen.

Her skal jeg straks dra ut for å se på bruktmarked og bagasjesalg på Stortorget i Lillehammer, før jeg skal på jobb fra 11-18.

I går satt jeg å sydde på symarskina. Vi hadde fått inn noen søte spisebrikker på jobben (princess) som jeg tenkte hadde blitt fine som pynteputetrekk!. Og da måtte jeg jo prøve ut det. 
Siden det var litt merkelig størrelse på brikkene, så fant jeg noen "læfsinne" puter vi hadde fra før. Ristet all fyllet ned på den ene siden og sydde igjen. Puta ble mindre og fastere! 

Sydde spisebrikken på før jeg sydde puta sammen.

Slik ble resultatet:





Ingen har like! Det synes jeg er er litt artig. Mulig dere fikk noen ideer nå. Spisebrikken finnes i hvit og grå i tillegg til denne lyngfargen. 

Ha en flott lørdag

Inspirasjon fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar