fredag 22. juni 2012

Meldt meg på fotokonkurranse

Hei på dere.

Når jeg skal fremkalle bilder bruker jeg nfoto.no. Er veldig fornøyd med framkallingstiden, prisene og kvaliteten. Dessuten har man også mange muligheter hvis man skal lage invitasjoner, lage bildebøker, lerret osv. 

Nå har de satt i gang en foto konkurranse som jeg har meldt meg på. 

Her er bildene jeg bidrar med 
Trykk gjerne på bilde for å komme til siden hvor du kan stemme! Da hadde jeg blitt utrolig glad.





Mest for moro skyld, har nok ingen sjans til å vinne. Er jo tross alt ingen proff og det er MANGE flotte bilder med i konkurransen. 

Ha en god dag

Inspirasjon fra Elin

5 kommentarer:

  1. Sååå spennende, lykke til!
    Takk for hilsen!:) Vet det finnes et hav av butikker, men jeg har funnet frem til "det beste" og får det levert på døra:))
    Ha en fin dag og god helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei, Elin!
    så koselig at du la igjen en så koselig hilsen hos meg og har lyst til å følge meg....det setter jeg stooooor pris på :-)
    Nydelige bilder du har tatt...lykketil!

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er egentlig ganske koselig *ler*. Har til stadighet vært innom bloggen din, men opprettet blogg her på blogger for ikke så lenge sia så nå tenkte jeg at jeg måtte følge deg... Hyggelig du setter pris på det:)

      Er glad i å ta bilder, så er jo artig å kunne vise de fram litt :)

      Slett
  3. Fantastisk fine bilder, og spesielt bilde nr. 1 ble jeg veeeldig begeistret for.
    Lykke til :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det... Bilde nr 1 er nok det vanligste bilde. De to andre er litt dystre, men synes de allikevel er kule og at de får fram noe i seg. Hyggelig med kommentar fra deg :)

      Slett