lørdag 9. juni 2012

Rom-for-Rom- HOBBYROMMET

Hei på dere.


Nå nærmere det seg slutten på rom for rom visningen for denne gang. Dette er nest siste rommet. De andre innleggene finner du lengre ned på bloggen :)


Hobbyommet blir flittig brukt, men siden det er så lite så blir det fort rotete. Det er kanskje ingen unnskyldning at rommet blir rotet for de det er lite. *humrer* Men jeg ønsker meg større plass. Det er ikke plass til flere ting inne på dette rommet, men istedenfor kommoden som skriveren står på, ønsker jeg meg en lav bokhylle med plass til kurver. 

Bildet er tatt fra døra. Rommet er kanskje 2x2,5meter.
Symarskinen er framme. Har prøvd å sy noen lysposer de siste dagen. Men er ikke heeelt fornøyd enda. Har også kjøpt meg ark som jeg skal bruke til å overføre bilder til stoff. Samboeren investerte i ny skriver :) *heldig*

Vi valgte å henge opp enkle hyller her for å utnytte veggplassen bedre. Det ser vel kanskje litt rotete ut og ikke er de så praktiske for meg heller, siden jeg ikke rekker opp på de øverste hyllene.
På hylla til venstre har jeg "lysstøpings utstyr" Og på den til høyre er det spill og diverse.
På den i midten finner man et knippe av mine fagbøker.

Her har vi kommoden jeg vil bytte ut. Den er liten, skuffene er trange og små, dessuten er den ikke så pen. En middelshøy bokhylle hadde vært mer praktisk.
Oppslagstavla har jeg laget selv :)

Arbeidsplassen.

Oppbevaring i gamle brødformer og glass fra loppis.


Denne søte tingen var jeg så heldig å finne på en bruktbutikk :) Her er det også oppbevaring av blonder, hamptråd, bånd og klesklyper :)

Drømmen er å få et litt større rom til hobby når vi om rundt ett års tid kjøper oss hus :) 

Ha en flott kveld :)

Inspirasjon fra Elin

2 kommentarer:

  1. Hobbyrommet ditt er supert!

    Flott blogg du har :)

    Takk for helsing frå deg ♥

    Ynskjer deg ei fiiiin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Man får være glad for at man har et hobbyrom, ikke alle som er så heldig :) Hyggelig du likte det. :)
      Takk i lige måde :)

      Slett