søndag 10. juni 2012

Blomsterfint & flott

Hei på dere. Håper alle har hatt en koselig og fin helg :)

I dag har jeg og samboeren vært ute på en gåtur i nærområdet. Jeg hadde så lyst på lupiner i det store norgesglasset mitt. Men fant også litt andre blomster. Jeg elsker å ha friske blomster inne :) Og det beste med villblomster er jo at de ikke koster penger :) 

Her kommer et lite bilderas :)









Fant flere funksjoner på kameraet mitt når jeg skulle ta bilder i stad. *lykke* Plutselig kom det opp et "panel" med masse valgmuligheter, angående lys og lukketid. Så jeg lekte meg litt :)
Man lærer litt hver dag. Jeg liker jo veldig godt å ta bilder så burde vel kanskje lese den boka som fulgte med kamerat mitt, der står alt forklart!

Inspirasjon fra Elin

2 kommentarer:

  1. Boka fotoglede forklarer veldig godt hvordan du kan bruke de forskjellige innst. og ikke minst når det lønner seg å bruke hver enkelt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.. Kanskje det kan være no for meg :)

      Slett