onsdag 20. juni 2012

oppussing i leiligheten

Hei på dere.

I går hadde jeg stor fint besøk av mamma og pappa.. Mamma er så grådig flink til å male vinduer og dørkarmer, så hun skulle innom her for å hjelpe oss litt med maling. 

Det trengs så absolutt et malingstrøk eller tre i stua, både lister, tak og vegger. Men mamma fikk malt ett strøk på kjøkkenvinduet i går etter at hadde skrapet det litt. Baderoms vinduet og yttergang karmene ble også malt. Må flekke på litt i dag.. Veldig god dekk på malinga ser det ut som så da holder det med ett strøk.

Gjesterommet, hobbyrommet og soverommet ble pusset opp i fjor sommer.


Gjesterommet, tror det ble cafelatte.


Hobbyrommet (og litt av min brors skulder), her også malt med cafelatte.


Soverommet. ANGRER veldig på dette fargevalget! GOSH
Men nå skal vi bare bo her et år til, så går nok bra. Vi har tonet det ned med MYE hvitt.


I går skrapet jeg stuevinduet og verandadøra, før pappa gjorde forarbeidet med sparkling og fugemasse. Pappa var også lur nok til å tape rundt glasset og rundt badedøra som også skal males i dag, av MEG. Det var svært taktisk! HEHE 

Nå står pussing av sparkel for tur, før jeg kan svinge malekosten. 


MEN ikke nok med det. Jeg skal jogge meg en tur ute i finværet først, så reise til biltema for å handle pussepapir, en mindre malekost og mer maskeringstape, blant annet! 

En oppdatering kommer nok seinere i dag også.

Inspirasjon fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar