tirsdag 19. juni 2012

En tirsdag

Hei på dere.
I dag våknet jeg av vekkeklokka (på mobilen) og så jeg hadde fått en melding. Det var sjefen. Det vil si det samme som at: jeg skal på jobb i dag fra 11-16 :) Egentlig er det helt greit siden jeg ikke hadde store planer for dagen uansett. 
Min mamma kommer seinere i kveld og skal male dørkarmen inn til badet og vinduet der. Håper også at hun kan gå over vinduet på kjøkkenet med malekosten.. Hu er så flink til å male sånn "pirk". 

Jeg tipper det har kommet inn noen flere nyheter på jobben siden jeg var der sist! :) Egentlig så er det ingenting jeg trenger, bortsett fra innleggsputer til noen putetrekk jeg har kjøpt på kremmerhuset. 
Er vel på tide å bytte ut stjerneputene jeg har sydd til sofaen. Har jo noen putetrekk liggende. (A)

Ønsker alle en flotters dag.
Registrerer at jeg har fått 8 følgere. Det er jo bare suuuuper koselig. Men ønsker meg flere :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar