mandag 18. juni 2012

Dagens hobbyrier- lysposer og kubbelys

Hei på dere :)

Denne uka kommer jeg sikker til å drive mye med hobby. Skal ikke jobbe før på lørdag(så vidt jeg veit), har to politiske møter og et par treningsøkter. Dette blir gøy :)

I dag har jeg sydd noen flere lysposer og dekorert flere kubbelys. 


Kom over dekorbånd(det grå) på europris. Det er ganske kult egentlig, det fantes i 3-4 forskjellige "nøytrale" farger. Nå har jeg straks brukt opp en rull.
Jeg har brukt to remser i høyden og smeltet de ned i stearinen med strykejernet.
Fant noen røde vatterte hjerter i skuffen, limte på de og synes de fikk et søtt og sjarmerende utsende. (Hjertene må tas av før lyset har brent så langt ned!)

TIPS:Disse lysene kunne ha passet bra som bryllups pynt. De kunne også blitt passende som advent lys, ved for eksempel å legge litt granbar på et fat med lysene oppå og skrive tall på hjertene.


Har fått tak i en del små syltetøyglass så nå er det bare å sy noen flere nostalgiske lysposer, bare litt mindre denne gangen. Hadde de to øverste posene liggende fra sist "økt".
I dag har jeg sydd de søte linposene:)
Dette er ment for å selges på julemarked. Men ser nå at det er flere steder jeg skulle ønske å ha min lille bod med hjemmelaget. 

Noen av dere som har erfaring med å selge hjemmelaget interiør eller andre ting? Hva er dine erfaringer, hvor er det lurt å spørre om standplass osv??

Inspirasjon fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar