tirsdag 17. juni 2014

Stelleveske fra Ebay

Hei.
Forrige uke kom stellevesken jeg har bestilt fra Ebay.
Vi fant mange fine i Norge også, men å betale 1000kroner for en veske
synes vi var litt drøyt. Jeg har handlet litt på Ebay tidligere,
men da småting og var litt skjeptisk til å kjøpe noe praktisk.

 Kom over en stellebag til 125 kroner
(nå er den billigere ser jeg).
Synes ikke den prisen var avskrekkende så tok sjansen. 


Romslig oppi, praktiske lommer rundt det hele på utsiden. 
Ikke for lang reim og i et stoff man kan tørke av med fuktig klut.
Tror nok ikke den er vanntett, men kanskje en smule vannavstøtende. 

Det tok lang tid å få den, betalte den 29 april og den kom som sagt
i forrige uke. Men babyen har ikke kommet enda, så ingen 
hindring sånn sett. 

Lurer på hva det er vanlig å ha oppi stellevesken den første tiden?
Jeg tenker bleier, skift, gulpe kluter, våtservietter, salve, stellematte/håndkle.
Noe mer?

Elin

4 kommentarer:

  1. Den var jo fin. Og så billig. Trodde ikke de var så dyre i Norge
    Da jeg hadde baby-omtrent da du var baby,
    var det ikke stellevesker, tror jeg. Jeg hadde ikke det i hvertfall.
    Brukte en vanlig bag. Husker ikke om vi hadde med noe utover
    det du nevner. Evt en smokk, visst babyen bruker det.

    SvarSlett
  2. Ble visst sendt avgårde før jeg var helt ferdig
    Ønsker deg gode sommerdager :)

    SvarSlett
  3. Fin veske og til en fornuftig pris.
    Jeg hadde heller ikke stellebag til mine unger, men brukte en vanlig bag når jeg skulle bort.
    Tror nok du har dekket de fleste behov med det du beskriver som innhold i stelleveska.
    Jeg hadde som regel med en flaske med vann, eller morsmelkerstatning.
    Fantes ikke melk i puppen her nemlig!
    Ønsker deg fine dager framover.
    Hilsen Marit

    SvarSlett
  4. Så fin den var :) eg kjøpte stelleveske på barnas hus til 500 kr :) helt grei orginal, ikke den fineste, men eg var litt som deg at eg ikke orket å bruke 1000 kr på en eg ikke likte en gang:) I stellevesken har du det nødvendige med deg om du skal på farten:) Klesbytte om babyen skulle tisse seg ut, våtsevietter,smokk,kluter,bleier, flasker om du ikke skal/klarer og amme, salver (veldig kjekt å ta oppi dei små prøvene du fikk i gratispakkene)

    SvarSlett