mandag 16. juni 2014

Gamle rammer, nytt innhold

Hei på dere.

Nå har 2 uker med ferie gått og jeg har startet permisjonen.
Dagene går fort unna selv om man ikke har så mye på planen.
Hyggelig å bare kunne pusle litt med det man synes er gøy.

I går satt jeg å redigerte noen print jeg har funnet på nettet,
skrev de ut og satte de inn i gamle rammer funnet på
loppemarked.
Disse skal opp på veggen på barnerommet.
Egentlig var planen å kjøpe rammer på IKEA,
men så kom jeg på at det er det jo fryktelig mange som har
slike hvite rammer og at jeg ikke ville ha det samme.
Ble litt annerledes og mer personlig med gamle rammer.

 

Fine detaljer.

Nå er det 1 uke igjen til vi starter med noe fysisk på barnerommet.
Lørdag skal vi bestemme farge på veggen og bestille tapet til den 
fjerde veggen. Jeg og samboeren er enig om tapeten
så den saken er grei. Farge må vi nok få litt hjelp
til i butikken. Men de er veldig flinke der vi handler.

Ønsker alle en fin fin dag :) 

2 kommentarer:

  1. Dette var koselige bilder og rammer til rommet til den lille.
    Slikt er gøy å pusle med. Lykke til meg fargevalg også.
    Rommet kommer til å bli kjempefint, det er jeg sikker på.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Slike gamle rammer er flotte.
    Koselige bilder som vil passe bra
    på barnerommet.
    Kos deg med fri og de siste forberedelser :)

    SvarSlett