fredag 6. juni 2014

God helg

Hei på dere.

Nå er jeg på vei til hytta.
Gutta skal jobbe med snekring og den slags, 
mens jeg skal rydde, sortere og vaske.

De to kottene i andre etasje skal etterissoleres 
og på ihvertfall det ene kottet er det HELT fult med
pappesker, poser og ting er stablet i høyden 
uten system og mening (ser det ut som).
Skattejakt vil jeg kalle det!

Slik skal jeg tilbringe helgen 
og med det ønsker jeg dere alle
en riktig god helg.

Babymagen vokser på bildet er jeg 35+3
I dag er jeg 36 uker :) 
Drøye 4 uker igjen til termin.

Elin

1 kommentar:

  1. Håper du finner masse fint i esker og poser i kottet. Det er skikkelig skattejakt.
    Koselig med en sånn mage... Hi hi. Full fart inni der tenker jeg.
    Kos deg med skattejakt på hytta.
    Klem fra Marit

    SvarSlett