søndag 11. mai 2014

Gratis produktpakker til babyen

Hei på dere

I dag tenkte jeg å tipse gravide og nybakte foreldre om gratispakker til babyen.
Det finnes mange forskjellige steder man kan få gratispakker til babyen 
og her får dere 3 tips.
Jeg har bestilt og fått apotekpakken og Rimi pakken.

Noe av innholdet
Flaske
Smokk
Ansiktskrem
Håndkrem
Sinksalve
Tørre kluter
Shampo

Innholdet her
Badeolje
3 forskjellige merker med våtservietter
Avfallsposer til bleier
Intimsåpe
Håndkrem
2 typer tannkrem
Clenex
Blenda vaskemiddel
Våtservietter til ansiktet
Smekke
Boks til våtserviettene
Skjeer
1 bade bleie
2 pampers baby bleier
Engangs tisselaken

Pakkene kan bestilles 

Innholdets mengde varierte veldig. Men likte begge pakkene godt.
For meg er det kjekt å teste noe av produktene,
jeg vet jo ikke hva som funker for oss og hva som finnes
ute på markedet.


Apotek1 har også en pakke som jeg nettopp bestilte
HER kan du bestille den

**
Håper noen får nytte av dette innlegget :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar