mandag 31. mars 2014

Vårtegn og arbeidslyst

Hei på dere..

Nydelig vær her hvor jeg holder til om dagen,
det resulterer i økt arbeidslyst hos meg i hver fall.

I går ble det dynetrekk til babyen.
I dag har jeg vært kjøpt maling og startet på å male 
kommoden som skal romme barneklær.
Det er Tarva fra IKEA
TARVA Kommode med 5 skuffer IKEA Laget av massivt tre, et slitesterkt og lunt naturmateriale.
Har tidligere vist dere noen farger og tapet til barnerommet,
men kom over noen litt andre farger og en helt annen tapet i dag.

Håper å få kommoden ferdig i morgen,
 da kan jeg vaske litt babytøy og legge inn i skuffene også.
Kommoden vil stå på vårt rom fram til hun får eget rom i kjeller etasjen

Har også rukket og se igjennom gamle ting fra jeg var baby/barn 
oppe hos mine foreldre.
Fant blant annet en dukkevugge, gamle glansbilder, 
ett krabbeteppe, 
 masse strikka klær som jeg har brukt,
og kom også over en dåpskjole som mamma har sydd.
<3

Vuggen skal få noen strøk med maling og blir et møbel på
barnerommet :)
Plukket disse i går

Herlig med vår dere, og kjekt med fridager fra jobben.
Har fri i morgen også så lurer på hva den dagen vil bringe :)

Ønsker alle en fin kveld. 

2 kommentarer:

  1. Koselig med blåveis. Morro å ordne med litt nytt til babyrom og baby.
    Kjekt å ha en egen kommode til oppbevaring av tøy og saker til den lille.
    For det blir det mye av etterhvert skal jeg love deg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Blåveis er bare så fine blomster.
    Når blåveisen blomster er det "opplest og vedtatt" at det er vår.
    Blir spennende å få se barnerommet når det er ferdig -
    kos deg med alle dine spennende forberedelser :)

    SvarSlett