mandag 24. mars 2014

Ett slitt dekketøyskap ble til et grått elegant møbel

Hei på dere :)
I går gikk dagen med på å male dekketøyskapet jeg kjøpte 
forrige uke. Hadde ikke lyst på hvitt, og viste jeg hadde igjen
maling så tok en gråfarge jeg hadde fra før.

FØR bilde

Grå shifer
Vurderte også om utskjæringene skulle få en annen farge,
men tok meg ikke bryet med det :)

Vurderer å fjerne det maleriet, synes det tar altfor stor plass
også er det ikke så altfor spennende å se på heller.
Men har ingenting annet å henge opp der og
da kan det fort virke nakent. 


Også var det håndtakene, tenkte å lage to hemper av dette beltet.
Men synes fargene skjærer seg litt imot hverandre.
Her har jeg bare tapet det på for å prøve.
Tenkte å feste de med møbelspiker.
Hva synes du?

Ønsker alle en fin dag:)

Elin

5 kommentarer:

  1. Skapet ble fint som grått. Hvis du velger å bruke beltet til håndtak får du litt sånn wow-faktor på skapet.
    Var jo kult med rosa og grått da. Men jeg tror jeg hadde gått for et par sånne glassknotter kanskje.
    De finnes jo i mange ulike varianter de også. Men belte håndtakene ville også bli skikkelig kule.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Det ble jo skikkelig fint som grått ! har du mer i det rommet som har samme farge som beltet ? jeg hadde ikke valgt det men kan jo være kult hos deg ;) Følg hjertet ditt og hva som er deg- da blir det ikke feil.

    God kveld og en fin uke til deg

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Så fint skapet ble etter at du malte det grått!!
    Synes det hadde vært stilig med det beltet som håndtak dersom du har en annen detalj f. eks ei pute i samme farge:)
    Gøy med litt farger!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. så fint det ble :-)
    jeg synes dette belte hadde blitt råkult.....må ikke gjøre som "alle" andre gjør ....sette ditt eger preg på det :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Så fint skapet ble, og skikkelig stilig med beltet.
    Og så fin header du har laget :)

    Klem Inger

    SvarSlett