søndag 23. mars 2014

Et møbel har flyttet til kjøkkenet

Hei på dere.

Nå er skapet jeg kjøpte før helgen straks klar for innflytting av middagsservise og annet dekketøy.
For å få plass til dette skapet i stua, måtte skjenken som sto der fra før flyttes.
Dette trengte jeg hjelp med like før samboeren skulle reise på fotballkamp og brukte ca 20 sekunder på å finne en plass som var ledig.

Med andre ord, ikke et godt gjennomtenkt valg.
Skjenken havnet på kjøkkenet.

Nå ser dere hvordan vi sorterer søppel også.
En stykk epleskasse til papp og en vanlig bøtte med plastavfall.
Mat og restavfall har vi i kjøkkenskapet under vasken.

Planen er at denne skjenken skal ned i kjelleretasjen.
Så den får duge på kjøkkenet i noen måneder

Turkis er en farge som går igjen på detaljene på mitt kjøkken.
Egentlig litt lei hvordan kjøkkenet er utnyttet siden det har stått slik siden vi flyttet inn.
Lyst på en ny liftgardin som er litt sprekere i fargen for eksempel. 

Det som også hadde vært en fin forandring var å bytte ut skjenken med en slagbenk,
tatt vekk to kjøkkenstoler og vips en litt hyggeligere spiseplass.
Nå spiser vi for det meste middag på spisestua.

Det nymalte skapet får dere nok se i morgen :)
Elin

2 kommentarer:

  1. Morro med litt forandring. Synes skjenken ble fin på kjøkkenet ditt jeg. Passet jo perfekt med glasskapet over.
    Gleder meg til å se det nymalte bruktkjøpet.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Koselig kjøkken... fint med turkisedetaljer! :)))

    Ønsker deg en toppers ny uke,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett