mandag 21. oktober 2013

give away - påminnelse :)

Hei på dere kjære lesere og følgere. 
Nå har jeg blogget siden 28.05.2012 med denne bloggen her. 
Det nærmere seg 1 1/2 år.

Bloggingen hadde jo vært svært så kjedelig uten kommenterer og 
tilbakemeldinger fra dere. Så det setter jeg stor pris på.

Jeg synes det er på tide med en give away som
TAKK til dere som leser min blogg.
Meld dere på HER
http://inspirasjonfraelin.blogspot.no/2013/10/en-give-away-som-takk.html


Reglene for å delta er enkle:
2 lodd- er eller blir følger
1 lodd- kommenterer i innlegget
Hvis du ikke har blogg, legg igjen eposten din så jeg
kan nå deg om du vinner :D


TREKNING 7.11.

Til nå er det allerede 11 påmeldte, det
er kjempe hyggelig, men alle står fritt fram til å
melde seg på  =)

Ønsker alle en fin fin kveld.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar