fredag 25. oktober 2013

Bare rett - i rett stemning.

Hei..
Jeg er ikke så avansert i "strikke veien", det går i rett og vrangt, att og fram på like mange masker. 
Men det kan fortsatt bli fine lykter selv om man strikker på den måten også.
Blonder og bånd gir en fin og koselig stemning.
og kan brukes til å pynte opp det meste.

Her har jeg knytt ett bånd rundt noen lys-glass
jeg har strikket trekk til. 
Disse lyktene blir med på marked i november.

'I helgen har jeg planer om å produsere mer til marked,
en treningstur må jeg får til, og ellers bare ta det rolig.

Ønsker alle en fin helg.
Det kommer oppdateringer iløpet av morgendagen og søndagen :)

Elin

5 kommentarer:

  1. Veldig fine lykter. Gir skikkelig kosestemning.
    Flotte er de. Er ganske kreativ du også må jeg si.
    Gøy å pusle med noe bare en har tid.
    Ha en fin helg.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
  2. Fin stemning med de lyktene :o) Regner med de får ben å gå på når det blir marked :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Så koselige lykter:) Jeg har prøvd å gjøre noe av det samme en gang, men da heklet jeg. Det gir så koselig lys!
    Nå må jeg spørre igjen: Har du instagram? Hadde vært hyggelig om det kom noen inspirerende bilder fra deg der også:)

    SvarSlett
    Svar
    1. hekling har jeg prøvd meg på, men det gikk ikke så bra.. hehe..
      Jeg er ikke på instagram gitt.. Har liksom aldri vurdert det heller, men vi får se med tiden.

      Slett
  4. Så fint lys dt ble med "strikkejakke" på t-lysestakene.

    :) Inger

    SvarSlett