tirsdag 4. juni 2013

Jukse bedkanter i "stein"

Hei på dere.

I posen pleier jeg av og til og et jalla blad fra Nytt og nyttig. Her holder det ofte med å se på framsiden/baksiden for å konstantere at dette ikke er noe for meg. Men i forrige uke datt det ned i postkassa og jeg bladde igjennom, som vanlig bare ting for gamle damer, 

MEN SÅ,
 på nest siste side ser jeg noe de kaller for bedkanter. Disse hadde jeg egentlig litt sansen for.

De var jo litt stilige!
Hvis du kjøper 1 eller 2 pk koster de 99 per pakke, 
men klinker du til med 3pk så blir det 79kr per pakke.

1 pakke er 2,5 meter.

Jeg har en plan i denne skråningen:

Som strekker seg langs hele framsiden av huset. 
Nå har samboeren og pappa rettet på denne også, 
så vi har fått større plass foran huset. 

Furutrærne skal bort men "juletrærne" skal få stå.

Skulle ta noen bilder på søndag før vi dro, 
men det høølja ned  ute.

Elin

2 kommentarer:

  1. greit å lage litt bedkanter også :) jeg prøver å få laget kanter så vi kan kjøre helt inntil med gressklipperen.. men er visst ikke heelt steinlegger enda :P Blir moro å se hvordan det blir :)

    SvarSlett
  2. alltid litt skeptisk til disse smarte tingen dem selger fra det bladet......vil dem holde eller er dem ferdig over vintern?
    tanken er fin da, men det hadde også vært fint med store steiner :-)

    blir uansett fint når du er ferdig!

    klem tone

    SvarSlett