mandag 3. juni 2013

Forandring og plassering i gangene

Hei på dere.. 
Så utrolig gøy å se så mange innom bloggen min i går!
 Sååå hyggelig, tusen takk for besøkene og velkommen igjen. 
Det kommer flere innlegg om gamle ting så følg med :)

Nå har vi fått planlagt vindfanget.
Ikke store plassen og vi har gått bort i fra klesskap.
Vi kjøper en knaggrekke med en liten hylle over.

Også har vi en kommode som nå står på soverommet vi tenkte å sette inn
Og muligens blir det plass til en sko hylle,
hvis ikke blir de gamle eplekassen brukt til det :)

Så har vi gangen innenfor
Her står jeg borte ved badet og tar bilde.
Til venstre er vindfanget og til høyre er kjøkkenet.

Det brune skapet skal males.
Også kommer det en skjenk ved siden av. 
Tror jeg.
Jeg blir hele tiden imponert over hvor mange møbler vi har fått plass til
i leiligheten på Lillehammer.
Nesten så vi ikke får plass til de samme tingene i huset. 

Gulvløperen er fra Åhlens :)

Ønsker alle en fin dag.
Jeg skal øve til eksamen som jeg har om 1 uke.
wææææææ

1 kommentar:

  1. Blir kjempeflott i huset, Elin!:)

    Ønsker deg en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett