søndag 7. april 2013

Pynteputer-valgets kval

Hei på dere.
Helgen har vi tilbrakt i huset med litt puslerier, men tiden har for det meste gått med til å ha besøk og feiring i 50årslag. Greit å ikke bare pusse opp også, man trenger pauser innimellom. Så til helgen blir det en "avslappingshelg" på Fåberg. Om det blir noe avslapping får vi se på, jeg finner vel alltids på noen krumspring.
Jeg har lånt med meg noen putetrekk fra jobben (Princess) 
Vi har mange fine pynteputer om dagen, men det må jo passe til sofaen også. 
Valget falt på den rosa og den lysegrå med paljetter nr 2 og 3 fra venstre:) 
2 av hver pute.

Samboeren var veldig delaktig i valget og det er viktig! :)

Litt usikker på hvor mange puter man kan putte i sofaen uten at det blir plagsomt mange?!
Men jeg skal nok ha 3x2 puter. Har noen creme farget her hjemme også som fint kan brukes i sofaen. 

Jeg har startet på et artig lampeprosjekt som jeg mangler å montere med ledning.
Kanskje kommer det en sniktitt på bloggen før lampa er heelt ferdig. 
:)

Inspirasjon fra Elin

1 kommentar:

  1. Nei det er ikke alltid lett å bestemme seg for hva en liker best, når det er så mye flott en liker.
    Håper dere blir fornøyde med alle valgene der må ta i lpøet av oppussingsperioden.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett