lørdag 9. februar 2013

Svært enkelt bord til i kveld + oppdatering fra huset

Hei på dere.

Nå har jeg sendt samboeren for å pusse opp litt i huset. Oppdraget er å male flisene over benken på kjøkkenet. Fått oppdatering og grunningen er unnagjort. Flinkis.


Fikk tilsendt noen bilder av stua. broderen har vært flink å stått på. Mens vi har vært hjemme på Fåberg. Hjem meg her og hjem meg der :P Veit liksom ikke helt hvordan jeg skal omtale hvor vi er henn om dagen. 



Sånn så det ut når vi dro, pluss plast utenpå. Damp sperre tror jeg det het på fagspråket. 

Men over til første del av overskriften.

I kveld får jeg besøk av damene på jobben. Jeg skal servere kake og sjokolade fundu etter at vi har vært ute å spist kina mat. Tenkte det var greit å ikke stæsje så mye siden vi skal ha en del skåler og fat på bordet. 
Slik ser bordet ut for kveldens anledning. 



Servise fra Kremmerhuset
Norgesglass lyktene har jeg mekka selv.
Litt rosa blomster i små glass
Spisebrikker fra Kid

Vinglassene kommer vel også på bordet etterhvert tenker jeg :)

Ønsker alle en fin lørdagskveld. 

Inspirasjon fra Elin


3 kommentarer:

  1. dere er flinke i huset og det går unna :-)
    nydelig dekket bord...digget disse små vasene med de rosa blomstene :)

    Ha en fin kveld!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Enkel og flott bordekking. Flott med det serviset og de rosa blomstene
    Godt dere har flinke hjelpere med huset. Ikke værst at det blir gjort en masse mens dere ikke er der også.
    Ønsker deg en god søndag :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til flere bilder av huset :D Flinkiser!
    Kjempe nydelig bord du har dekket - flink du søta.
    Ha en flott søndag :)
    Klem

    SvarSlett