søndag 10. februar 2013

kjøkkenflisene har skiftet farge i løpet av helgen

Heisann..

For å bare få sagt det så hadde jeg en knall artig kveld i går. Og gudselov er formen god i dag! 
Litt sliten bare. Artig å se hvordan damer i alle aldre kan ha det så artig. Jeg er i 20 åra, også var det ei i 30åra, to på 50 og ei i 60åra. 

Men jeg får stadigvekk MMS bilder fra samboeren som er i huset og jobber. Nå har han unnagjort et strøk grunning og ett strøk med maling på kjøkkenflisene. Han har ikke det beste kameraet på mobilen som fargen er veldig forskjellig fra bilde til bilde. Men hvis fargen ligner på den som jeg har valgt ut i fargeprøven så blir det sikkert bra. 
Tror fargen er litt mørkere enn det som vises på bilde. Håper ihvertfall det. 
Her er et nærbilde og dette må ihvertfall være feil farge! Hehe

Jeg merker jeg ser veldig fram til å komme ned i huset til helgen for å se dette med mine egne øyne! 

Min bror skal gjøre seg ferdig med siste vegg i stua med panel. Så til helgen blir det maling av vegger på meg og Morten. Kanskje er vi heldig å får litt hjelp også. 
Veit ikke hvor lang tid vi bruker. 
Så har funnet ut at å lage en tidsplan, DET var bortkasta. hehe. 

Det blir ikke noe fastelavens boller her i dag, er litt for daff, også er det igjen MASSE kake etter desserten i går. Laget en veldig mektig brownis kake med oste krem og bringebærkrem på toppen :) 
Kanskje blir det Bolle med krem seinere i uka. 

Ønsker alle en fin dag :) 

Inspirasjon fra Elin




2 kommentarer:

  1. jeg tror det blir bra...ser sånn ut :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Oj- det blir spennende- ser bar ut nå ihvertfall :)

    Hyggelig å høre at gamle folk også kan være "kule" :))

    Barnebarnet vårt har sovet her i helgen og idag har vi hatt fullt hus med middag, fastelavens boller og Pavlova.

    Er helt ferdig nå- sitter i sofakroken og her blir jeg sittende en stund :)

    Ønsker deg en flott uke

    Klem Monica

    SvarSlett