onsdag 13. februar 2013

Plan for badet

Hei på dere..

Nå nærmer det seg helg og jeg er klar for jobbing  i huset. 

Badet nå skal vi ikke gjøre så mye med. Male over den orangefargen som er på veggen nå, og sette inn nytt dusjkabinett. 

Dette bilde er fra prospektet, vi har tatt ut dusjkabinettet, ledningene langs veggen, vaskemaskin skal ikke stå her, den skinna i taket er borte, nytt dosete har kommet på plass (følte ikke at vi hadde behov for handycap sete enda!), også har jeg fått hengt opp en gardin der midlertidig, rosa. Kjempe flott! *kremt*

Våre planer for badet:
- Male tak og lister (bomull)
- Male vegg (farge er ikke bestemt)
- Montere nytt dusjkabinett. 

På sikt vil nok disse flisene måtte skiftes ut, men det er såpass kostbart å pusse opp bad så dette venter vi med til vi har pengene på plass. Det er fortsatt bruktbart, ikke fukt noe sted :)
Min drøm er å ha en gammel skjenk som baderomsinnredning med vask som står oppå (ikke nedfelt). et fint speil og fliser helt opp til taket. 
Vi får se med tiden. 

No lignende det her, dette bildet er lån fra bloggen til Marit som heter mammasport


Når vi blir ferdig med kjøkkenet og stua så blir nok badet et sånt parallell prosjekt med soverommet.

Neste uke har jeg vinterferie, og uka etter der har samboeren vinterferie, så håper vi blir ferdig med store deler av stue og kjøkken på de ukene.
Litt usikkert hvor mye jeg får vært i huset neste uke, men vi får se hvor langt vi kommer i helgen også.

Inspirasjon fra Elin

1 kommentar:

  1. Blir nok superfint!! Gleder meg til og følge med på prosjektene dine :)


    Ha en finfin natt og en god morgendag -
    Klem Jatte♥

    SvarSlett