søndag 17. februar 2013

Framgang i stua

Hei på dere.

Litt sliten etter en lang malehelg, men her kommer noen skrytebilder. 

FØR



UNDERVEIS


FERDIG MALT.

Nå mangler bare listene og sette på igjen kontaktene på veggen.
Også må taket males.

Ble svært fornøyd med fargen for å si det sånn, men på kjøkkenet ble det verre! Fyttinøffen
Får vise dere bilder av det i morgen. Her må det males en gang til!

Hadde lånt med meg to forskjellige gardiner fra jobben. Likte begge veldig godt, så har ikke helt bestemt meg for hvem enda.Vi trenger 10 lengder! 
Liker at det er litt blått i gardinen, samtidig så er den tykk så den passer fra vår til høst.


Denne er tynnere, og hvit i forskjellige nyanser. Men passer best på sommeren siden den er tynn og "kald"

****
Også må vi ha sofa. Så her er et par farger vi synes var fine til veggen. 


Likte best den brune her. 

Yes da. Da skal jeg se på mot i brøstet og slappe av!

Inspirasjon fra Elin


3 kommentarer:

  1. Oi, så fint det blir :D
    Likte de med blått best, litt røffere ;)

    Gleder meg til og se meeeer!

    SvarSlett
  2. Juhuuu, dette blir bra!! Elsker hvitt panel<3
    Likte best de første kanskje.. Kjøp begge, så har du til sesongene-hihi.. Jobber på Kid selv, så er i gardinmodus selv om dagen;)

    Fin kveld til deg

    SvarSlett
  3. Ååå det er så moro å se framgangen. Jeg synes de første gardinene var de som passer best nå.

    SvarSlett