fredag 21. desember 2012

Juletid- mimring og ønsketenkning.

Hei på dere

I dag våknet jeg i en mindre god form for å si det sånn. Men spist 1 mandarin/klementin(veit ikke forskjellen) og drukket litt vann så håper det gjør susen. Kan jo ikke bli sjuk nå før jul, jeg og samboeren som skulle snylte på familie og venner i hele jula siden vi reiser til hjemkommunen vår. Hehe.. 

I dag så skal vi skriver under kontrakten på huset, så må dra nedover uansett hvor mange ganger jeg må på do eller må spy på veien! Men er ved godt mot enda.

Men nå nærmer jo julekvelden seg med stormskritt. Tror det nok blir en stille og rolig julekveld uten små barn tilstede. Jeg og samboeren skal feire hos min farmor, sammen med mamma og pappa. Der var vi første året som jeg og Morten feiret sammen også. Og da var julegave strømmen enorm. Her er litt bilder fra jula 2010.




Vi krysser armer og bein for at formen skal bli bedre før klokken 12.30 i dag. Har igjen litt å pakke med meg nedover også.. 

Får se hvordan det blir med bloggingen i julen. Hvis det blir noe handler det nok om feiring og ikke om interiør. Men vi får se hva jeg får tid til. 

Ønsker alle lesere en riktig god jul :D

Inspirasjon fra Elin

4 kommentarer:

  1. Håper formen bedrer seg.
    Lykke til med alle gjøremål og
    ha ei herlig siste førjulshelg :)

    SvarSlett
  2. God bedring!! Og god jul!

    Juleklem fra Karen

    SvarSlett
  3. god bedring!
    lykketil med huskjøpet...spennende!

    wow...for et berg med gaver....tror du ønsker en reprise ;-)

    God jul på hadeland, vi har i allefall hvit jul :-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Så mange gaver - moro! Håper dere hadde en fin julaften og at formen er bedre <3

    Klem

    SvarSlett