lørdag 3. november 2012

Hvit, sølv og natur- stemning

Hei på dere.

Kjøpte meg et dyr i dag.
Det må vel være et reinsdyr eller en hjort. Haha, så peiling har jeg,
men gossing og sjarmerende er det ihvertfall. 

Ble godt fornøyd med det nøytrale og fargeløse lysfatet oppå den svarte duken på spisebordet.

Hjertet er fra Aahlens,
huset fra plantasjen,
t-lysholderene fra Nille,
 fatet fra princess,
dyret fra skeidar
og bjørke t-lysholderen er et DIY prosjekt.


I kveld har jeg brukt litt tid på å ta opp alt jeg har laget til julemarkedet, funnet priser og telt over hvor mye jeg faktisk har laget opp av de forskjellige tingene.
Går litt i surr kan man si. Har jo laget litt nå og da siden i sommer.
Ser jo nå at jeg har nok til å stille på stand ihvertfall. 

Har planer om noen varer til, men trenger ikke stresse med det.
Startet på en hals i dag muligens det blir to om jeg rekker før markedet braker løs.

Ha en flott lørsdagskveld!
Inspirasjon fra Elin

3 kommentarer:

  1. så flott det ble...jeg liker hvite ting!
    laget messeting siden i sommer, da har du et godt utvalg vil jeg tro :-)

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Ble litt annerledes enn det jeg har hatt før, så likte "det nye".
      Har nok hatt tanke på messe siden i sommer. Så noe har det blitt av utvalg :) Kommer jo alltids noe man vil prøve seg på :)

      Slett
  2. Nydelig! De dyra man får fra Skeidar og Kremmerhuset er så søte. Trur jeg må få tak i sånne :)

    PS: Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg =)

    SvarSlett