søndag 18. november 2012

En varierende helg,

Hei på dere kjære lesere..

Denne helgen har fått unna i en fei. 
Fredag jobbet jeg på princess stort sett hele dagen.
Lørdag morgen reiste vi til Jessheim på julegave shopping. Nå gjenstår det bare å kjøpe 2 julegaver.
 Jeg var innom søstrene grene og plukket med meg noen små ting, men ellers kjøpte jeg ikke noe til meg selv. Det er godt gjort! 

Så var det duket for overnatting hos svigers, med DEN gode middagen. Hjortestek, grønnsaker, nydelig saus og poteter. På kvelden var det venninnekveld med to gode venner. Skravla gikk. 
Det ble en lang kveld siden jeg ikke var i seng før 02.00 etter å ha vunnet et slag amerikaner tilbake hos svigers som liker å spille kort.

To av mine søte små tante barn var også på overnatting hos svigers. Hyggelig. 

dekorasjon laget i en brødform.
I dag hadde vi planlagt 2 visninger. Ett hus hvor vi var klar over at det var en del oppussing med og ett som var HELT nyoppusset.
Ingen av de falt heelt i smak for min del. 
På vei tilbake så så vi et visning skilt i veien og svingte innom der også. Det huset var ALTFOR lite og hadde ikke sol før klokka 14.30 på dagen! 
Men jeg spurte megleren om hun viste om flere visninger i dag og hun fortalte velvillig om to visninger til. 


Vi duret i vei til det siste huset, som jeg egentlig hadde tenkt jeg ikke skulle like fordi det lå på feil sted i Gran kommune. MEN huset var altså så lekkert. Og vi tror vi kan trives der. Men det blir nok ikke noen budrunde før på tirsdag siden det er visning i morgen også. Vi venter i spenning på oppdateringer og er innstill på å melde oss på runden. 

Dette er spennende!!!!

Håper dere alle har hatt en hyggelig helg. 

Inspirasjon fra Elin


4 kommentarer:

  1. Så spennende! Lykke til!!

    :) Miriam

    SvarSlett
  2. Så spennende at dere skal flytte til Gran, bli granasokning :)

    .) Inger

    SvarSlett
  3. Spennende med husjakt!! Masse lykke til!

    SvarSlett
  4. Oi så spennende!! Gleder meg til og høre hvordan dette går!! Masse lykke til!!

    Ha en fin ny uke -
    Klemmer fra Jatte:)

    SvarSlett