onsdag 26. september 2012

Strikking på tjukt nivå

Hei på dere.

Som jeg har skrevet før så har jeg blitt likt hekta på strikking og har hengt meg på den voksende trenden, nemlig å strikke av overskuddsmateriell fra klesindustrien. Kjøpte først noe garn fra hoooked zpagetti (veldig fornøyd med det), men nå prøvde jeg en bunt som var litt grøvere. Måtte investere i nye pinner (nr9) og tenke å strikke flere grytekluter. Men det tror jeg ikke blir no suksess.

Det var altså så hardt og tjukt å strikke og lappene ble skikkelig grove. Tror ikke det hadde blitt noe pent rett og slett, så jeg tok opp igjen prøvelappen. 
MEN jeg fikk en annen idè nemlig å stikke badematte.
Så nå har jeg strikket 1 omgang på 38masker og er helt sliten i arma! Dette er skikkelig slitsomt, så dette vil nok ta litt tid!

Har tatt inn pledd-kurven fra verandaen og gjort den om til strikkekurv.
Det grå garnet skal bli lampeskjerm! :) 

Husk konkurransen min. Trykk HER for å bli med.

Inspirasjon fra Elin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar