mandag 24. september 2012

Julestemning i september?

Pusler til stadighet med sortimentet til julemarkedet som venter på meg i desember. Og her er noen juleinspirerte lykter som lett kan gjøre både høst/vårlige med annet type bånd.

Jeg får julestemning med en gang jeg ser sånne røde "juleaktige" bånd. 

Merker at disse friukene mellom praksisbolkene mine går fort unna gitt.
Denne uken er det ikke mindre enn 3 politiske møter pluss to dager på jobb.
Før jeg skal på praksis igjen på fredag til mandag.
Kommende uke vil også gå fort, for da skal vi på spa tur til Beitostølen i 2 netter, pluss minimum 1 dag med jobbing på Princess den uka også. Hehe.
Men jeg får jo produsert litt og lest pensum innimellom. 
Greit å ha noe å drive med så man ikke kjeder seg.
Eller hva??

Ha en flotters kveld!

Inspirasjon fra Elin

8 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Så koselige lykter du har laget! Jeg liker det røffe og slike er jo fine hele året:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Så fine lykter. Utrolig hva en kan få ut av en trepinne eller ti :)

    Kos deg på Beitostølen -er knallfin SPA-avdeling der.

    :) Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja pinner gjør underverker :) haha. Litt overdrevet men.

      Ser fram til Beitostølen, bare kjørt igjennom. Blir nok en spa behandling, men tenkte vi skulle se ann værmeldingen slik at det ikke er knall sol og vi ligger innendørs.

      Slett
  3. Så koselige lykter da! Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  4. Så kult det var :D Skulle gjerne hatt litt av den fantasien din ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Finner mye inspirasjon på nettet, men interessen må være til stede:) Disse lyktene er super enkle å lage.

      Slett
  5. Kjempefine! Disse skal jeg absolutt prøve meg på:D

    SvarSlett