mandag 3. september 2012

Inspirasjon- høstdekorasjoner

Hei på dere.

Nydelig vær i dag, kjekt å ha fri på sånne dager. 

Jeg tok meg en tur ut i skogen i dag. Måtte jo prøve ut noen nye ideer. Glemte selvsagt å ta med meg bæreposene jeg hadde tenkt å sanke i,  men fant en liten pose  i bilen som man vanligvis plukker frukt oppi fra kiwi, så brukte den.

Dette fant jeg

Hadde noen små glass lysholdere for hendene, og tenke det kunne være koselig å lage noen mini dekorasjoner.

Mini-dekorasjon #1
Legg merke til det søte hjerte på lyngen, det er klippet ut av bark fra en bjørk

Mini-dekorasjon #2
Her har jeg brukt "troll-skjegg" i bunn, en kvst med tyttebærlyng og klippet ut et hjerte av bark.

Mini-dekorasjon #3
Fant noe flott mose, som jeg ikke veit hva heter. Den er liten og tørr, vokste  langs veien på grus.

Lagde også denne litt større dekorasjonen i en brødform fra loppis. Lyng, bark, og mose.
Orkideen knabbet jeg fra planten inne :)


Dette er SÅÅÅ gøy!
Gleder meg til løvet er borte på bjørka, for da settes "hjerte produksjonen" til julemarked i gang. 

Det trenger ikke være så fænsy!
Fikk du noen gode tips? 

Inspirasjon fra Elin

2 kommentarer:

  1. JA, jeg fikk mange gode tips! Nå er det lenge siden jeg har vært innom bloggen din, for vi driver og flytter/pusser opp og forbereder navnefest til helga. Fikk litt tid nå i dag til å se på innlegg som har kommet de siste 14 dagene, og likte spesielt godt dette innlegget! Når ting roer seg her (etter helga) tror jeg jaggu jeg skal ut å utforske vårt nye nærområde og gjøre det samme.:) Det blir gøy:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott:)
      Får håpe helgens arrangement går etter planen:)
      og god tur ut i skog og mark for å finne materiale til en dekorasjon, ikke så mye som skal til:)
      Takk for hyggelig kommentar

      Slett