tirsdag 21. august 2012

Turkis inn i stua

Hei på dere. 

Endelig kom lysfatet og lysestakene fra princess på plass. Fant noen turkise og lyseblå lys som får lov å pryde disse gjenstandene. I sommer har "detaljene" gått i rosa/lilla. Men turkis og lyseblå er jo en fin farge det også. 

Ta en titt på det her
FIIINE fatet, med kongler, bark, pynte roser og turkis/blåe lys. Ka du tru?


Den turkise kjelen er fra vårens loppemarked. Den er skikkelig nydelig. Passet godt inn sammen med lysene.

Denne blomsten har jeg hatt i snart 3 å, og dette er en sånn blomst jeg trodde bare døde etter at blomstene var avblomstret, men neei da. Har pottet den om en gang eller to og nå må jeg til å gjøre det igjen.
Endelig en blomst som trives hos meg. Vært å kjøpt meg hjerteranke i dag, så håper den trives like godt. 


Prøvde meg også på litt bilderedigering i photo scape i sta også. Og slik ble det, samme bildene med forskjellig type effekter. 




Synes dette var litt kult. Norges glassene ble skikkelig kule med denne effekten. Også likte jeg godt hjertet jeg har hengende på stettfatet på TVbenken. 

Nå skinner solen så stor jeg skal sette meg på verandaen, men det kommer en regnskur vær halvtime så det er sikkert ikke noe poeng. Merkelig og veldig skiftende vær i dag.

Inspirasjon fra Elin

1 kommentar:

  1. Lyseblått og turkis er stadig å se hos meg også :)

    Moro med bilderedigering - kan oppdage mange nye sider ved bildene da!

    Ingrid

    SvarSlett