onsdag 15. august 2012

Kremmerhus til pynt

Hei på dere kjære lesere.

I dag er det jo flotters vær, ihvertfall her på Lillehammer. Og hva er vel bedre enn å sitte ute å nyte solen. Jeg tok med meg noen kremmerhus, litt stoff, lim, blonder, satengbånd, saks og tyll ut i sola. 
Fra morgenen av var planen å starte å lese litt pensum før skolen starter igjen 27august, men sånn ble det ikke. Jeg hadde jo heeele dagen foran meg. Men så sendte sjefen melding og lurte på om jeg kunne jobbe i kveld og i morgen. Jadda, det kunne jeg jo. Så da måtte jeg jo nesten prioritere disse kremmerhusene, kanskje jeg får mulighet til å lese litt på jobb hvis det er lite trafikk i butikken. 


Dette stoffet er i en nydelig farge, kommer ikke helt fram på bildet men.  var innom en bruktbutikk og fant denne gardinen liggende og slenge. Planen var å rive opp remser og strikke grytekluter. Men remsene ble altfor brede til at det gikk ann å strikke med de. Stoffet bare røyk av hvis man rev smalere.
Men det kom jo litt til nytte nå ihvertfall. Så får vi se hva jeg gjør med resten.



Hyggelig å drive litt med hobby igjen. Har flere prosjekter som ligger å venter på meg på hobbyrommet, men man må jo gjøre litt annet også. 

Inspirasjon fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar