mandag 13. august 2012

Helgen

Hei på dere

Denne helgen gikk med til grillfest sammen med deler av familien min. 20 stykk på grilling i finværet.. Noen bilder ble tatt, men tror nok ikke jeg legger ut de her.. Bordet ble pyntet med rognebær oppsatsene jeg laget før helgen. 

Vi reiste også til Hadeland på søndagen, skulle innom loppemarked, men det var skikkelig skuffende. Fant ingenting som jeg ville ha. Bare masse rare ting som jeg forstår godt at folk har gitt bort.. Men det kommer flere loppis utover høsten. 

Har sovet hos min "svigerinne og svoger" i natt, og hilst på mine 3 tantebarn. De er så søte, dere aner ikke :)
Alltid hyggelig og besøke denne gjengen :)
****

Men til noe annet....
Har sjekket ut litt ang når sommerferien min fra skolen slutter, men joggu så har vi studieuke fram til 27 august. Så da blir det lesing fra og med onsdag. Allerede kjøpt tre bøker, får bestille resten etterpå tenker jeg. Passer fint å slå ihjel dagene med litt lesing nå som samboeren starter på jobb igjen i morgen. 

Hadde store planer om å lese litt i ferien, men har bare lest et kapittel! haha
Taktikken min er å lese 1 times tid og drive litt med noe annet også lese 1 time igjen og veksle på sånn til man bli sliten/lei. 

Inspirasjon fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar