lørdag 7. juli 2012

Minibyggeprosjekt 2- Del 1

GOOOOD MORGEN :)

Her i Lillehammer regner det som bare det, men i dag gjør det egentlig ikke så mye siden jeg skal på jobb store deler av dagen! 

tenkte jeg skulle vise dere hvor langt jeg har kommet på byggeprosjektet mitt. 
Nå skal det sies at jeg har fått GOD hjelp fra samboeren min!
Har kommet bittelitt lengre enn på bilde, har sparkla og pussa hele hylla og tatt fugemasse i de verste sprekkene. Vasket over den med en rå klut slik at jeg fikk bort alt støvet. 

Skal grunne den en gang også blir det nok to strøk med hvitmaling tenker jeg. 
Planen er å starte med malingen på søndag! 

Håper andre er heldigere med lørdagsværet enn det vi er.

God helg og legg meg gjerne til som følger hvis du liker bloggen min.

Inspirasjon fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar