lørdag 16. juni 2012

Helt unik drivved knagg!

Hei på dere. 

Trist vær i dag, men tenkte jeg alikevel skulle vise dere noe koselig..
I vår var jeg på drivved jakt her på Lillehammer. Og jeg fant litt forskjellige pinner, planker og ting man ikke helt veit hva man skal kalle. 
Her er noe av det jeg fant.



Denne planken er jeg veldig glad i. Har ikke helt den sammen pynten på nå som på bildet, greit å kunne variere. 


Denne er et DIY prosjekt. Jeg fant denne søte planken, og den "knaggen". Satte samboeren i gang med drillen og vips en veldig sjarmerende og søt knagg :)


Hjemsydd pose til oppbevaring av plastposer. 


En søt pinne til pynt i gangen.

Og en tynn tynn planke som jeg malte tekst på :) 

Mye fint man kan gjøre med drivved! :)

Ha en flotters helg! :)

Inspirasjon fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar