onsdag 27. juni 2012

En liten handletur :)

Hei på dere.

Har vært en tur på Gjøvik i dag. Måtte jo selvsagt innom kjøpesenteret CC Mart`n for å se om jeg fant meg noe fint... Hadde fått et gavekort av "svigermor" til bursdagen min, så tenkte jeg hvertfall måtte bruke opp det. Og det klarte jeg! 




En hvit sommerlig kjole og en mørke rosa tunika! :) Flotte greier.

Var også innom diverse interiørbutikker.. Hadde også tenkt meg innom Søte Drømmer, men fikk ikke opp døren, så da var de sikkert stengt. Litt merkelig egentlig, sto ingenting om åpningstider eller noe på døren. Hmmm.

Det finnes alltids noe på salg!

Vase, 10kroner


Kurv til å ha på veggen- 29,
(skiltet er opp ned men tror jeg kan klare å fikse det!)


En pynte hjerte remse på hele -70%. Betalte 56kroner for denne.

Super søt! :)

Nå har samboeren reist til Hadeland en tur, fordi jeg skal jobbe i kveld og dag i morgen. Han lovet meg middag når jeg var ferdig på jobb i morgen, så det gleder jeg meg til! :)

Har ferdig stilt et snekkerprosjekt jeg startet på i går kveld! Det skal jeg vise dere i morgen!

Ha en fortsatt fin dag :)

Inspirasjon fra Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar