tirsdag 9. desember 2014

Argi+ erfaringer

Heihei,
For dere som jevnlig leser bloggen min har dere sett at jeg har testet ett kosttilskudd.

Jeg ble positivt overrasket over smaken.
pulveret skal røres ut i vann men trenger ikke nødvendigvis å drikke
alt på en gang. Jeg hadde det gjerne på en flaske og drakk av den utover
dagen. Produktet skulle gi deg mer energi.
 Jeg kan ikke si jeg merket noen forskjell i energinivået.
Samtidig har jeg hørt flere hatt god er faring med produktet.

Nå er det ikke alt som fungerer på alle,
men kanskje det fungerer på nettopp deg?!

Forever living har også mange andre produkter.

Har du lyst til å prøve kan du ta kontakt med Line på denne facebook gruppa:
https://www.facebook.com/Foreverlivingbyline?fref=ts

Også har forever living en 90 dagers fornøydgaranti, om kunden ikke er fornøyd med et produkt far h*n pengene tilbake selv om produktet er åpnet og likeså brukt opp.

Innlegget er sponset.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar