tirsdag 14. april 2015

Et steg videre mot åpning av Brukt på nytt

Hei på dere.
Nå er det stille på bloggen om dagen.. Jeg er mer aktiv på facebooksia til butikken jeg skal åpne
 1 august. Følg meg gjerne på "brukt på nytt, bruktbutikk"

Jeg har skrevet under leiekontrakten. Og fått inn en del lopper som skal selges i butikken. Siden vi også skal drive med redesign trenger jeg også en del maling. Har fått 2 prøvespann på en maling som heter opus som jeg skal prøve ut denne uka. 

I starten må man bruke minst mulig penger å få mest mulig inn. 
Har kommet på en forholdsvis billig hylleløsning i en liten del av butikken. 
cowboy nursery shelving. Would be cute if we have a little boy someday
Værbitt plank og hylleknekter. 
Kabeltrommel og IKEA hyller tror jeg også blir en del av møblementet ihvertfall i starten. 

I tillegg vil jeg prøve å lage en slik avdeling av noen bord som 
står i lokalene nå.
french shabby chic store - love it! But where d I pin something like this?!

Har også fått inn mange fine lopper. Lageret mitt i garasjen begynner å fylles opp
og jeg tror samboerens garasjeplass må vike for oppussingsprosjektene.

Her er en liten titt på skattene













Ha en fortsatt fin dag. 
Elin


2 kommentarer:

  1. Er imponert. Det kommer til å bli flott.
    Skal innom deg en tur i løpet av høsten.
    Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Det er på så god vei- det er superflott :)

    Fortsatt masse lykke til

    Ha en fin dag

    Monica

    SvarSlett