søndag 27. juli 2014

Jeg har blitt mamma

Hei på dere.

For 15 dager siden ble jeg mamma til vakre Mathea. 
Etter 56timer med rier og 12 timer i aktiv fødsel kom hun ENDELIG ut kl 22.14,  den 12. juli. 


Tatt i dag 15 dager gammel.

Jeg var overveldet og glad for å være ferdig med det hele.
Jeg hadde sett fram til å bli ferdig med fødselen og ta fatt på det nye livet
med baby. Det er mye nytt og vi har valgt å starte med litt rutiner 
helt fra starten av. Vi har har bare hatt 2 slitsomme netter etter
vi kom hjem fra sykehuset ellers sover hun gjerne 3 og 4 timer i slengen før
hun våkner og vil ha mat :) Kan ikke klage på det! 

Sånn ser det ut når vi slapper av og koser oss.
Puppen halvveis ute og toppen under puppen, på kvelden er den mer utenfor bhen enn inni.
Og plutselig vandrer jeg rundt her med puppen ute, føles så naturlig.

Det vil nok bli litt rolig på bloggen, men vi har oppussingsprosjekter på gang
så ikke lenge før barnerommet og vårt nye soverom står ferdig.

Ønsker alle en fin uke
Elin

5 kommentarer:

  1. ååå så nydelig hun er <3 kos deg masse og nyt tiden :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Dette er stas tenker jeg. Kos dere med denne tida for den flyr så fort.
    Om 14-15 år er hun konfirmant og du lurer på hvor tida ble av. Helt sant!!!
    Så nydelig lillejenta er. Og et flott navn hun har også. Mye viktigere med Mathea enn blogging.
    Bloggen blir ikke borte den, og vi som følger deg ser når det kommer nye innlegg.
    Sommerklem fra Marit

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med en nydelig prinsesse! :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ei nydelig lita tulle! Og veldig fint navn dere har valgt til henne :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  5. Gratulerer sååååå mye med babyen :) Vakker liten prinsesse dere har fått :)
    Fint navn også!
    Håper dere koser dere og ha en fortsatt fin sommer :)
    Klem

    SvarSlett