lørdag 12. april 2014

Pynt

Hei på dere.

Dekketøyskapet jeg malte er moro å pynte. 
Er vant med å pynte hvite møbler, men nå fikk jeg et møbel med mørk grå.
Melkespannet er et bruktfunn, sammen med salt og pepper fatet.
Tlysholderen er en DIY.
Lykta og blomsten er en gave. 
Den hekla løperen har jeg fått av bestemor

Det store bildet henger der fortsatt.
Blir sikkert hengende der til jeg har funnet på noe lurt.
Det er liksom litt for stort til å ha et forholdsvis kjedelig motiv.

Rosa ildtopp :)

Nå har jeg også kjøpt knotter til skapet.
Det ble små nonstopp fra kremmerhuset i mørk mint grønn,
om man kan kalle det en farge :P


I dag reiser jeg og samboeren til Haugesund, eller til en plass like ved.
Blir der noen dager for å besøke broderen og kjæresten. 
Håper på flott vær slik at vi får sett litt av naturen også. :)

Ønsker alle en god påske
Elin

1 kommentar: