onsdag 19. februar 2014

Litt detaljer fra stua

Hei på dere.
Prøvd å ta litt bilder igjen, for når jeg ikke har blogget har jeg heller ikke knipset med kamera.
er litt ute av trening og skjønner meg ikke helt på det kamera lengre.


Levende lys hører kvelden til.


Pyntet den ene hylla i bokhylla med litt lopper noe butikk kjøpt
Men ingenting er nytt.


Den lille koppen fra Figgjo flint er mitt siste bruktkjøp. 
Var innom en "gjenoppretta" bruktbutikk på tirsdag.
Så nå er det 2 bruktbutikker som jeg veit om i
området her jeg bor- altfor få! 
Tihi
Koppen er veldig liten og jeg tenkte 
jeg skulle bruke den til en liten blomst


Snurra en hjerteranke rundt et rotting hjerte.
Når jeg kjøpte blomsten var det flere tråder med blader, 
men nå er det bare 1 igjen da de andre har
tørka inn.


Ønsker dere en fin kveld.

1 kommentar:

  1. Koselige bilder fra hylla di.
    Jeg har også vært innom den gjenoppretta bruktbutikken.
    Var en del saker der, men Ting og Tøy er fortsatt best tror jeg.
    Men vil tro det blir mer varer på den nye butikken etterhvert.
    Vi får bare håpe, for brukt er gøy.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett