fredag 3. januar 2014

En tid forbi og en ny tid i vente

Hei på dere kjære lesere.

 Nå er jula på hell, den har vært koselig for min del, men julestemningen har jeg vært snytt for i år.
Regner med det har mye å gjøre med at det er andre ting i mutt hodet som har opptatt plassen.
Nå starter en ny tid og noe veldig spennende i vente. Kan tenkes jeg forteller mer om det seinere.

Har noen planer framover nå,
planer er viktig å ha. 
Det første er faktisk å rydde ut jula på søndag.
Inn med litt vinterlig preg og lyse farger.
Gjenstår å se om jeg lykkes.
Tror det blir litt innslag av rosa her i stua mot våren.
Fått inn noe flotte greier på jobben i rosa.

Også begynner det å bli klart med møbler og stæsj på hytta
så må nok dit og stæsje litt også.

Ellers blir det jobbing og trening i fokus framover. 

Her startet hverdagen igjen i går.

Ønsker alle en fin kveld.
Jeg reiser straks på jobb på Princess.

2 kommentarer:

  1. Fint juletre i stua di.
    Jeg har allerede kastet ut jula. Pleier å ha den til 13. dag, men ikke i år.
    Vi blogges.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  2. Her er juletreet kastet ut, så slipper jeg
    å ta alt nå jeg kommer tilbake fra Spania.
    Greit med alt som er gjort. Bruker ofte å ta treet
    litt tidlig, mens resten som regel står til 20.dag.
    Og noen ganger lenger, hehe. Men nå har ikke jeg nisser
    og veldig "julete" pynt. Eller julekrybber må vel sies å være
    ganske "julete"? Jaja. Ikke andre enn oss her i huset som ser det
    så det er ikke så farlig.
    Koselig med jule og juletre, Julestemning ja... Savner den
    sitrende forventningen en hadde som liten. Men det er
    så mange andre måter å glede seg over jula på, heldigvis.
    Ikke ofte en kjenner den "rette" stemningen i hvert fall.
    Ønsker deg lykke til med dine prosjekter.
    Og ha ei herlig helg :)

    SvarSlett